Кросканальні союзи: як не злити бюджет і побудувати лояльність В ході RAU Workshop “Маркетинг в ритейлі: нові сенси, нові інструменти, новий клієнт” відбулася панельна дискусія, у... RAU WorkshopsМаркетинг 29 вересня 2025
Бізнесмени-дипломати: історія співвласників групи компаній Таврія В Бориса та Михайла Музальових Що допомогло бізнесменам уникнути значних фінансових потрясінь під час кризи 2008 року та рейдерського захоплення... Історії компанійНовини партнерів 29 вересня 2025
Ролики тижня: Uklon, Київстар, Novus, Оболонь та музичний бойовик від «Жадана і Собак» на підтримку ЗСУ Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від... Історія вихідного дняМаркетинг 28 вересня 2025
Тарас Панасенко, Аврора: Ми коштуємо $4,5 млрд – і це мінус велика знижка на війну CEO мережі мультимаркетів Аврора Тарас Панасенко в інтерв’ю Економічній правді розповів про вартість... Новини партнерівПерсоналії 26 вересня 2025
RAU Workshop: «Сезон розпродажів 2025: як масштабувати прибуток, а не знижки» (фоторепортаж) Зважаючи, що календар свят в Україні змінився, компаніям вже потрібно готуватися до високого сезону, який починається з... RAU WorkshopsДосвід 26 вересня 2025
Новини ТРЦ: Епіцентр, Росвигів, Маяк А1, Pokrovsky, Ноllywood Mall та інші Епіцентр відкрив новий ТРЦ в Обухові, в Одесі розпочав роботу ТРЦ Маяк А1, а в Ізмаїлі – Pokrovsky, що таке «Години тиші» в... ВідкриттяНовини компаній 25 вересня 2025
Цифрова трансформація фізичних магазинів в Україні: виклики індустрії та шляхи їх розв’язання Хто з великих ритейлерів активно використовує електронні цінники в офлайн-магазинах, щоб пропонувати чесну ціну... RAU WorkshopsДосвід 25 вересня 2025
Олексій Мармо, Intboard: Інтерактивні технології – це інвестиція в майбутнє бізнесу Intboard впроваджує інноваційні інтерактивні цифрові рішення в організаціях України, допомагаючи як освіті, так і бізнесу... ІнноваціїМаркетинг 25 вересня 2025
Знайти «свого» інфлюенсера: як бренди будують win-win колаборації З 2021 року співачка Настя Каменських була обличчям бренду Золотий Вік, проте наприкінці серпня компанія достроково... МаркетингНовини компаній 24 вересня 2025
Оптимізація роботи з даними про товари у великій мережі: кейс Listex та Fozzy Cash&Carry Для великої мережі, яка працює з тисячами SKU, відсутність фото чи опису товару – це не просто технічний збій. Це... ІнноваціїНовини компаній 23 вересня 2025
Ритейл, що відчуває: чому емоції – нова валюта у світі маркетингу Максим Бєлов, заступник генерального директора з маркетингу Novus, розповів, як створювати емоційний досвід, який формує... Best RAU ExpoМаркетинг 23 вересня 2025
Цифрова трансформація фізичних магазинів: які технології змінюють досвід покупця В ході RAU Workshop виступили Антон Денисенко, CEO Bizerba Ukraine та Артем Антамонов, керівник бізнес-підрозділу ритейл Bizerba Ukraine.... RAU WorkshopsДосвід 23 вересня 2025