Валентин Івакін, Moyo: Ми зберегли ціни на довоєнному рівні Також значно зріс попит на стартові пакети, навушники, WiFi-адаптери, портативні акумулятори, карти пам’яті, дрібну... Війна з РосієюДосвід 9 квітня 2022
Наталія Азюковська, Varus: В пріоритеті — доставка товару в усі магазини Виконавчий директор мережі магазинів Varus Наталія Азюковська в інтерв’ю польському медіа Wiadomosci Handlowe розповілла про... Війна з РосієюДосвід 8 квітня 2022
Сергій Смусь, Uklon: Максимально вартість поїздки може зрости у 2,5 рази Співзасновник та операційний директор сервісу uklon Сергій Смусь про новий клас поїздок «Евакуація», вартість послуг... Війна з РосієюНовини компаній 8 квітня 2022
Олександр Петренко, Еко-лавка: Починаємо співпрацювати з виробниками, які можуть постачати нам товари першої необхідності Співзасновник мережі магазинів здорового харчування розповів, як Еко-лавка намагається продовжувати роботу та... Війна з РосієюДосвід 7 квітня 2022
Торгівля краденим: що можуть зробити міжнародні бренди в захисті своїх прав, коли росія вкрала інтелектуальну власність З моменту повномасштабного вторгнення російської армії в Україну понад 400 компаній повністю вийшли з ринку росії.... Війна з РосієюНовини 7 квітня 2022
Food-рітейл зможе залучити додаткові пільгові кредити до 1 млрд грн 5 квітня уряд України підтримав рішення, яке дає можливість торговельним мережам продуктів харчування залучити... RAU GRЕкономіка 6 квітня 2022
Олексій Зозуля, Фокстрот: Як український рітейл долає труднощі на шляху відновлення імпорту CEO мережі Фокстрот Олексій Зозуля розповів про реалії роботи мережі у воєнний час та висвітлив основні напрямки щодо... Війна з РосієюНовини партнерів 4 квітня 2022
Олександр Никитин, Intimissimi: Громадянин росії, який обрав Україну Співвласник та CEO української компанії «МНС Інвестмент», яка керує італійськими франшизами Intimissimi, Calzedonia, Tezenis, Falconeri в... Війна з РосієюНовини 2 квітня 2022
Zнак фашиZму: як компанії відмовляються від нової Zвастики на своїх лого та що буде далі В той час як російські бренди додають символ Z в назви своїх брендів, західні компанії намагаються від нього... Війна з РосієюМаркетинг 2 квітня 2022
Повернулися, проте не всі: чому Inditex, H&M та деякі інші рітейлери не відновлюють роботу магазинів в Україні Більшість українських та міжнародних рітейлерів вже повернулися до роботи в тих регіонах, де це безпечно, проте не всі.... Війна з РосієюНовини 1 квітня 2022
Критична залежність: як рітейлери вирішують проблеми поповнення запасів імпортного товару У різних сегментів роздрібної торгівлі різні труднощі. Продавці побутової техніки і спортивних товарів намагаються... Війна з РосієюДосвід 31 березня 2022
Війна все спише? ТРЦ Sky Mall відмовляється надати доступ до магазинів орендарям, які хочуть евакуювати товар Керівництво столичного ТРЦ Sky Mall не дає доступ орендарям до їх торгових точок і товарних залишків, та вимагає плату за... Війна з РосієюКонфлікти 31 березня 2022