Передчуття війни: яких змін зазнав український рітейл у 2021 році – дослідження Deloitte в Україні Що характеризувало поведінку українських споживачів в останній рік до відкритого вторгнення росії в Україну, на що... АналітикаЕкономіка 20 червня 2022
«Вкусно – и точка»: як в соцмережах жартували над новим брендом російських ресторанів McDonald’s Пасивна агресія в назві, нові символи, порівняння з іншими брендами, альтернативні назви та пошук сенсу, – як за... Історія вихідного дняМаркетинг 18 червня 2022
Топ-20 найдорожчих брендів у світовому рітейлі в 2022 році (інфографіка) Чи втратив McDonald’s у собівартості після виходу з ринку росії, який новий бренд вперше потрапив у рейтинг найдорожчих... АналітикаРепутація 17 червня 2022
Обмін активами: власники MakeUp поміняли Panama на Parfums.ua В результаті обміну активами MakeUp зосередиться на своєму профільному сегменті – торгівлі парфумерією та косметикою,... E-commerceНовини 17 червня 2022
Володимир Базелюк, власник мережі ВМ Техніка: Впевнені – коли рухаємось вперед, то рухаємося до нашої перемоги Генеральний директор і власник мережі магазинів техніки та електроніки ВМ Техніка розповідає про роботу під час... Війна з РосієюНовини партнерів 16 червня 2022
Подалі від війни: як українські підприємці відкривають франшизи в Європі та планують будувати там бізнес Українські підприємці готують франшизи для Європи. До виходу вже лаштуються одеський оператор «темних кухонь» Smilefood,... НовиниРітейл на експорт 16 червня 2022
111 днів війни: хронологія найважливіших подій для рітейлу та девелопменту 14 червня 2022 року вже рівно 111 днів з початку повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну. Нагадуємо... Війна з РосієюНовини 15 червня 2022
Ігор Хіжняк, Comfy: Ми очікуємо на дефіцит товарів практично у всіх категоріях Ланцюжки доставки для рітейлерів збільшились від 4 до 20 днів, а на деякі товари вже відчувається дефіцит. Однак в Comfy... Війна з РосієюНовини партнерів 15 червня 2022
Олександр Улизько, ProMenu: Фіксуємо падіння продажів на 65% порівняно з минулим роком Керівник мережі магазинів ProMenu Олександр Улизько про новий формат магазинів, принципи роботи під час війни, команду та... Війна з РосієюНовини партнерів 14 червня 2022
Довезти й повернутися: як логістичні оператори співпрацюють з рітейлом під час війни Представники логістичних компаній розповіли: як зараз функціонує сегмент логістики, з якими складнощами вони... Війна з РосієюДосвід 13 червня 2022
Art Nation Loyalty експортувала українську екоакцію Joykis на міжнародний ринок Креативна команда Art Nation Loyalty створила екологічну акцію лояльності Joykis, якою зацікавились іноземні партнери. Навесні... НовиниРітейл на експорт 13 червня 2022
Як оговтується рітейл після 100 днів вторгнення рф: втрати галузі та нові рішення Попри війну, кризу, фінансові та майнові втрати, українська роздрібна торгівля намагається триматися на плаву й... АналітикаВійна з Росією 13 червня 2022