За прикладом Billa: мережа Фуршет закриє кожен п’ятий магазин До кінця року Фуршет закриє 20% супермаркетів в регіонах. Рітейлер вирішив оптимізувати бізнес. Цей матеріал доступний... НовиниНовини компаній 24 травня 2019
Владислав Чечоткін, Rozetka: У Польщі компанія коштувала б більше $1 млрд Співзасновник найбільшого в Україні інтернет-магазину Rozetka розповів про вплив компанії на споживчу поведінку... E-commerceНовини 24 травня 2019
Дев’ять способів “створити” лояльних клієнтів і заробити на цьому Кілька прийомів, які дозволять отримати багаторазові повторні продажі і ніколи не втрачати клієнта. Цей текст... ДосвідМаркетинг 24 травня 2019
Тернопільський ТРЦ Подоляни став партнером Асоціації рітейлерів України Керівництво та колектив RAU вітають ТРЦ в числі партнерів об’єднання провідних гравців українського ринку... Новини партнерівНовини ТРЦ 24 травня 2019
Львівський Вернісаж: яким буде новий торгівельний центр у серці міста Лева (презентація) Шестирівневий торгівельний центр стане знаковим місцем для шопінгу та відпочинку львів’ян та гостей міста, в тому... НовиниПрезентації та репортажі 23 травня 2019
Підсумки 2018-го для Intertop: 13 нових магазинів, подвоєння онлайн-продажів і зростання омніканальної моделі Директор по маркетингу Intertop Ukraine Валерія Толочина на iForum-2019 розповіла про результати роботи компанії в минулому... E-commerceНовини компаній 23 травня 2019
Мережа магазинів КОСМО стала членом Асоціації рітейлерів України Один з найбільших гравців у сегменті drogerie в Україні – КОСМО – приєднався до профільного об’єднання гравців ринку... Новини партнерів 23 травня 2019
Свято цілий рік: як працює команда маркетингу одеського ТРЦ Riviera Яким чином вибудувана система роботи з клієнтами та орендарями в ТРЦ Riviera, де черпаються ідеї для заходів, наскільки... Люди девелопментуМаркетинг 23 травня 2019
Юрій Гаткін, Brocard: селективна парфумерія займає у нас 92% продажів Як створювалася і розвивалася провідна мережа парфумерних магазинів України Brocard, з якими викликами стикалася під час... Історії компанійНовини 23 травня 2019
Андрій Логвін, Kasta: Будемо дуже агресивно розвивати мережу відділень Співзасновник і СЕО інтернет-магазину Kasta Андрій Логвін про впровадження нового інноваційного продукту KastaID, зміну... E-commerceІнновації 23 травня 2019
Товар обличчям: онлайн-рітейлер Kasta запускає біометричну оплату покупок Портал Kasta спільно з компаніями Visa і ПриватБанк запустив в Україні новий інноваційний продукт KastaID – рішення, що... E-commerceІнновації 22 травня 2019
Топ-50: рейтинг найдорожчих брендів світового рітейлу Згідно з даними щорічного рейтингу BrandZ від маркетингової компанії Kantar Millward Brown, другий рік поспіль найдорожчою... АналітикаРепутація 22 травня 2019