Погоня за покупцями: світові приклади вдалого редевелопмента ТРЦ Світові приклади вдалої трансформації, коли реконцепция і редевелопмент дали старт новій історії торгового... ДосвідНовини ТРЦ 28 листопада 2018
Новини fashion-рітейлу: LC Waikiki в онлайні, H&M в River Mall та Week в Ocean Plaza Шведський H&M підписав договір оренди приміщення в ТРЦ River Mall, турецький LC Waikiki запустив інтернет-магазин в Україні,... ВідкриттяНовини 28 листопада 2018
Рекордні продажі: як пройшла Чорна п’ятниця для українських рітейлерів Як проходила Чорна п’ятниця в Україні, які результати отримали рітейлери і на скільки просіли продажі в різних... E-commerceАналітика 28 листопада 2018
Майкл Дон, USG Holding: У перший ресторан я вклав $100 000 Майкл Дон, засновник Мировая Карта, яка з недавніх пір увійшла в USG Holding, про своє дитинство, перші інвестиції в бізнес,... ДосвідНовини компаній 28 листопада 2018
Аналітика Nielsen: які категорії товарів найчастіше купують онлайн (інфографіка) Компанія Nielsen проаналізувала як ростуть світові онлайн-продажі продуктів харчування та інших товарних груп, а також... E-commerceАналітика 27 листопада 2018
Кому війна. Що військовий стан означає для бізнесу Підприємці поки не розуміють, в яких умовах їм доведеться працювати. Експерти пророкують гальмування економіки та... ДержаваЕкономіка 27 листопада 2018
LC Waikiki запустив в Україні власний інтернет-магазин Раніше товари турецького рітейлера можна було придбати онлайн тільки з зарубіжних торгових майданчиків. Про це RAU... E-commerceНові проекти 27 листопада 2018
Подарунок на Різдво: яким буде київський ТРЦ Європарк (презентація) Новий ТРЦ Європарк готується зустрічати своїх відвідувачів. Серед козирів нового об’єкта – фасадні магазини,... Великі проектиНовини ТРЦ 27 листопада 2018
Магазин шведського рітейлера H&M відкриється в ТРЦ River Mall Чергова торгова точка однієї з провідних одежних мереж світу займе площу близько 2900 кв. м на першому поверсі... НовиниНовини компаній 26 листопада 2018
Покоління Z: як рітейлерам знайти спільну мову з вчорашніми школярами Емін Алієв, керуючий директор Criteo, розповідає, як купує покоління Z і які особливості визначають їх поведінку офлайн і... ДосвідЕкономіка 26 листопада 2018
New Retail: як український бренд UMa&UMi планує зробити популярними дитячі прикраси UMa&UMi планує до кінця 2019 року відкрити близько 300 точок продажів в різних країнах і продавати по 100 000 виробів на місяць.... Історії компанійНові проекти 26 листопада 2018
Андрій Скидан, UNIORDER: Як розвивати омнікальну торгівлю в Україні Співзасновник онлайн-платформи для омніканальної торгівлі розповів про нинішню ситуацію та перспективи e-commerce в... E-commerceНовини компаній 25 листопада 2018