Дослідження Astound Commerce: основним каналом продажів в fashion-ритейлі все ще залишаються офлайн-магазини Як офлайновий досвід допомагає продавати одяг в інтернеті, і навпаки. Згідно з останнім дослідженням «A Window Into the Fashion... E-commerceАналітика 16 серпня 2018
Огляд новин fashion-ритейлу: перший H&M в Україні, а також нові магазини Vovk, Daniel Hechter, Marc&Andre Ukraine та інші Найважливіші і найактуальніші новини українського рітейлу в сегменті fashion за липень і першу декаду серпня. Moodo в ТРК City... ВідкриттяНовини компаній 16 серпня 2018
Динозаври в Novus: інтерв’ю з авторами акції «Динозаври. Епоха 3D» Партнери компанії Space Loyalty Олександр Джупина і Марія Селезньова про появу ідеї акції з доданою реальністю, розробку... ІнноваціїНовини компаній 16 серпня 2018
Микола Палієнко, EVO Group: З Rozetka ми зможемо робити проекти більшого масштабу Один із засновників холдингу EVO (портали prom.ua, zakupki.prom.ua, crafta.ua, kabanchik.ua та інші) про те, чому EVO пішло на колаборації з Rozetka.ua,... E-commerceНовини компаній 15 серпня 2018
Дослідження Nielsen: топ-20 категорій FMCG, які купують зі знижкою Nielsen проаналізував продажу товарів повсякденного попиту (FMCG) по акціях в каналах сучасної торгівлі: супер-, гіпер-,... АналітикаМаркетинг 15 серпня 2018
Подивитися в мережі, купити в магазині: як використовувати ROPO-тренд в e-commerce на прикладі Citrus.UA E-сommerce директор Citrus.ua В’ячеслав Волоха розповідає як і навіщо в компанії використовують ROPO-аналітику В’ячеслав... E-commerceДосвід 15 серпня 2018
Телепорт в майбутнє: як виглядає перший в Україні магазин MYplay (фоторепортаж) Що представляє собою торгово-ігровий простір для дітей MYplay, в чому його інноваційність, яка таємниця криється за... Нові форматиРегіональні новини 15 серпня 2018
Владислав Чечоткін про подробиці угоди з EVO, монополію і очікування Amazon Власник Rozetka.ua про те, для чого вирішив викупити частку в EVO Group, коли очікувати схвалення угоди АМКУ і чи дійсно... E-commerceНовини компаній 14 серпня 2018
Щаслива карта: секрети успіху компанії Tesco Керівництву Tesco вдалося реалізувати дуже складний задум: в основу своєї стратегії вони заклали ідею, що... Міжнародний досвідМаркетинг 14 серпня 2018
Директор з розвитку Top Secret: Висока оренда – основний стримуючий фактор розвитку Євген Винник, директор з розвитку українського підрозділу польського бренду Top Secret, про ситуацію на українському ринку,... ДосвідПерсоналії 14 серпня 2018
Заборонений плод: чому Rоzetka перестала продавати техніку Apple Кілька місяців тому з асортименту Rozetka.ua пропала техніка Apple. Чому компанія прийняла рішення нею не торгувати? На... E-commerceНовини 13 серпня 2018
Ігор Хижняк, Comfy: Найголовніший ризик в Україні – це, як і раніше, війна Генеральний директор Comfy Ігор Хижняк про нескінченні трансформації, відповідальність перед новим поколінням і... ДосвідНовини компаній 13 серпня 2018