Битва за мільйони: топ 20 сторінок українських ритейлерів у соціальних мережах за підсумками 2025 року
Хто з українських ритейлерів найуспішніше працює в соцмережах: оновлені рейтинги найпопулярніших сторінок ритейлерів України у Facebook та Instagram за підсумками 2025 року з аналізом динаміки, новими лідерами та несподіваними злетами.
RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільш великих і відомих роздрібних гравців, а також тих, хто представлений в рейтингу згідно з аналітичним сервісом Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua
Facebook: Абсолютний лідер та клуб мільйонників
Аналіз динаміки підписників протягом року демонструє, що попри насиченість ринку, провідні гравці знаходять ресурси для нарощування аудиторії, а боротьба за лідерство у першій трійці стала ще запеклішою.

Makeup упевнено втримує першу позицію з показником 2,4 млн підписників, залишаючись недосяжним для конкурентів протягом усього року.
Найважливіша зміна відбулася на другій сходинці. Якщо за підсумками першого півріччя Лінія магазинів EVA мала 965 тисяч фоловерів, то до кінця року вона увійшла в клуб мільйонників із результатом 1 млн підписників.
Через стрімкий ріст конкурента, Rozetka перемістилася з другого на третє місце. При цьому маркетплейс також продемонстрував позитивну динаміку, збільшивши аудиторію з 969 тисяч у першій половині року до 990 тисяч у підсумковому рейтингу.
Інші гравці також продемонстрували хороші темпи залучення нових користувачів. Зокрема, мережа Сільпо показала один із найкращих результатів росту, додавши майже 40 тисяч підписників - з 587 тисяч у першому півріччі до 624 тис. наприкінці року.
Ритейлер техніки Moyo.ua покращив свою позицію, піднявшись із 9-го на 8-ме місце. Його аудиторія зросла з 486 до 498 тисяч осіб.
Компанія Фокстрот також продемонструвала ріст, збільшивши кількість підписників із 428 до 434 тисяч, що дозволило їй випередити мережу Антошка.
Watsons Україна зберігає стабільну 5-ту позицію з показником близько 680 тисяч підписників, не демонструючи суттєвих змін протягом року.
Нижня частина топ-20 залишилася відносно незмінною за складом учасників, проте з внутрішніми перестановками. Зокрема, Kasta піднялася на 17-ту сходинку з показником 318 тисяч, а Jysk Ukraine закриває двадцятку, наростивши аудиторію з 301 тис. до 306 тисяч.
Instagram: Стабільність на вершині та нові гравці
Аналіз динаміки Instagram-сторінок українських ритейлерів між першим півріччям та підсумками 2025 року демонструє стабільність лідерів та активну боротьбу за позиції в середині рейтингу, особливо в сегментах fashion та ювелірних виробів.

Верхівка списку залишилася незмінною за складом, проте з різною динамікою показників підписників. Solmar впевнено утримує першу сходинку, зберігши показник у 1 млн підписників протягом усього року. Kochut залишається на другому місці, хоча кількість фоловерів бренду дещо знизилася - з 951 тисяч у першому півріччі до 944 тисяч наприкінці року.
Лінія магазинів EVA продемонструвала позитивну динаміку на третій позиції, наростивши аудиторію з 815 до 831 тисяч підписників.
Makeup закриває четвірку лідерів, продемонструвавши незначне просідання з 671 до 667 тисяч.
Основна активність та зміна позицій відбулася в межах першої десятки та в середині списку. Найбільш динамічним гравцем у топ-10 став бренд cher17.ua, який піднявся з 10-го на 9-те місце, збільшивши аудиторію з 412 до 440 тисяч підписників.
Через ріст конкурента бренд Lullaby перемістився з 9-ї на 10-ту сходинку, хоча також додав у кількості фоловерів (з 419 до 423 тисяч).
Аврора та OnebyOne втримали свої місця (5-те та 7-ме відповідно), продемонструвавши приріст: Аврора додала 36 тисяч, а OnebyOne - 17 тисяч підписників.
Ритейлер Алло зміг обійти Watsons, піднявшись на 13-ту позицію з результатом 329 тисяч, тоді як Watsons опустився на 14-те місце із результатом 327 тисяч підписників.
Brocard та Famo піднялися вгору, розділивши 15-ту сходинку з показником 312 тисяч. У першому півріччі вони займали 16-те та 17-те місця відповідно.
Золотий вік та Comfy розділили 17-ту позицію, однаково збільшивши, продемонструвавши ідентичний ріст аудиторії з 282 до 294 тисяч підписників.
Компанія перемістилася з 20-го на 19-те місце, попри мінімальне зменшення аудиторії з 245 до 244 тисяч.
Важливою зміною стала поява мережі Сільпо на 20-й позиції із результатом 218 тис. підписників.
Read also
Ukrnafta відкрила шість оновлених АЗК у Києві: якісне пальне та смачні перекуси
