Під ялинку: мережа Сільпо 19 грудня відкрила одразу чотири тематичні супермаркети (фотоогляд)
Два з них розташовані у Києві, один – у Ірпені, і ще один – у Рівному. RAU підготувала огляд особливостей нових тематичних маркетів від другої за розмірами української мережі продуктових магазинів.
Київ, вул. Чорнобильська, 3


У Києві запрацював оновлений супермаркет Сільпо, дизайн якого нагадує лабіринт із кольоровими маршрутами. Магазин площею 730 кв. м працює щодня з 8:00 до 23:00.

На вході гостей зустрічають веселі персонажі, які підказують напрямки, а на стелі магазину — кольорові лінії, кожна з яких веде до певного відділу. Тож навігація магазином перетворюється на маршрут з підказками, який приємно проходити разом із візочком.

Вивіски відділів також стилізовані під лабіринти, а в центрі супермаркету розмістили головний артоб’єкт — чек Сільпо.


У магазині обладнали власну пекарню, аби щодня радувати гостей свіжою випічкою. Також тут можна буде придбати готові страви, свіжі овочі, фрукти, а ще рибу і м’ясо. Для зручності в магазині є зона самовивозу й послуга доставки.

Київ, вул. Причальна, 14 А

Сільпо відкрила новий супермаркет у Києві, в якому між полиць з овочами й багетами можна побачити серце з оргтехніки, колону з візків та арт із використаних консервних банок. Магазин площею 1254 кв. м працюватиме щодня з 7:30 до 23:00.

Це перший магазин Сільпо, створений у стилі RE-USE — креативного повторного використання матеріалів. Його інтер’єр — це серія інсталяцій, зібраних із речей, яким KOSA art group дала друге життя. У кожен об’єкт закладена історія про наші звички, споживання і зміни, а символічні «лінії життя» візуально об’єднують їх в один організм. У центрі — «легені» і «серце», створені з елементів старої оргтехніки.

Вхід до магазину оздоблений логотипом з гофрованих труб і підсвітки, який одразу натякає, що навіть, на перший погляд, непотрібні речі можуть стати витворами мистецтва.
Частину артів для магазину створила художниця Таша Оро, чий підхід до RE-USE — це глибоке переосмислення матеріалу і його сенсів. Її роботи відомі у Швеції, Великій Британії, Італії, Франції та Україні, а тепер їх можна побачити і в Сільпо. Один із фризів, які виконала Таша Оро, — «Нова Античність». Він зроблений з одноразового посуду. Інший фриз мисткиня створила із коробок, труб та шпалер. Він розповідає історію культури паління від майя до вейпів.

Серед інших об’єктів — велика колона з металевих візків, арт із рибами з консервних банок і дисків, арка з реальних автомобільних і мотофар. Прикасові колони оздобили непотрібною макулатурою, залишками меблевої тканини й пакетів. Касові лайтбокси також наповнили матеріалами, які могли б опинитися на сміттєзвалищі, але перетворилися в креативні куби.

Окрім незвичного дизайну на гостей нового «Сільпо» чекатиме особливий асортимент свіжих овочів та фруктів, запашної випічки та страв власної кулінарії.
Ірпінь, ТЦ Ритейл-парк, вул. Сковороди, 8

Дизайн супермаркету натхненний азулежу — традиційною португальською керамічною плиткою з вишуканими орнаментами, зазвичай у біло-блакитній гамі. Його площа – 1311 кв. м.

Інтер’єр магазину нагадує атмосферу морського узбережжя: світлі тони, дерев’яна підлога, синя стеля та декоративні панно. На вході — відділ «Власної кондитерської» та кав’ярня, оформлені в морському стилі. Тут стіни розписані вручну, а на колонах можна побачити справжні плитки, які привезли з Португалії. Окрема мозаїка присвячена історії міста Ірпінь.

Острів «Гастрономії» оформлений декоративним плетінням із канату — відсилкою до Португалії як країни рибаків. У відділі «Садовини та Городини» на фризі відобразили фасад будинку, оздобленого традиційною плиткою. Вхід до зони алкоголю прикрашений дерев’яними арками та бочками, наповненими корками, які нагадують про те, що Португалія є світовим лідером з виробництва корків.


У новому супермаркеті щодня готуватимуть смачні страви та випікатимуть хліб, завозитимуть свіже м’ясо, рибу, овочі, зелень та багато іншого. Також у магазині працюватиме Silpo Point, де гості зможуть зручно отримувати свої онлайн-замовлення.

Рівне, ТЦ Колорит, вул. Київська, 69

Концепція магазину натхненна традиційними ремеслами Полісся — килимарством і ткацтвом.


Інтер’єр поєднує теплі відтінки із використанням натуральних матеріалів та національних орнаментів. Вхідний фриз нагадує ткацький верстат з натягнутими нитками, а котушка з неоновою ниткою вплітається у назви всіх відділів магазину. Навігація в супермаркеті виконана у формі гребінців для ткацтва, а над зоною «Садовина та Городина» розмістили артоб’єкт у формі ткацького верстата, який візуально переходить у килим.

Асортимент оновленого Сільпо потішить гостей ароматною випічкою, крафтовими продуктами «Лавки Традицій», свіжою городиною та садовиною, а також великим вибором страв власної кулінарії.

Read also
Чортова дюжина: хто з ритейлерів має найбільший репутаційний капітал
