Новим маркетинг-директором національної мережі Аптека Доброго дня стала Анна Романова
До цього призначення Анна Романова очолювала маркетинг в ТАСКОМБАНК. Її професійний досвід складає понад 20 років, у портфоліо Анни — управлінські посади у компаніях Socar, Фуршет та інші.
У портфоліо Анни є кейси: створення маркетингових стратегій та запуск рекламних та PR-кампаній, реалізація масштабних всеукраїнських та регіональних комплексних проектів.
«Ми дуже раді, що Анна приєдналася до нашої команди. Український ринок аптечного рітейлу дає нам багато можливостей і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Анна допоможе переосмислити підходи у сервісах і комунікаціях з клієнтами», — прокоментувала призначення СЕО мережі Аптека Доброго Дня Оксана Кириченко.
Читайте також –
Share this news on social networks
Read also
Хороша новина для продавців Maudau: разом з Укрпошта маркетплейс запускає спеціальний тариф на доставку — всього 35...
Як робити цінову аналітику: покроковий план для онлайн-магазину
Автоматизація аналізу цін і ціноутворення — комплексне завдання. Онлайн-магазину рідко вдається досягти потрібного...
Фокстрот і ПриватБанк запустили інноваційну технологію оплати товарів без черг та навіть без світла
ПриватБанк у партнерстві з національною мережею Фокстрот запустили інноваційне платіжне рішення на базі застосунку...
