AI-аналітика для ритейлу: як Wizora від Datawiz перетворює дані магазинів на миттєві інсайти
Штучний інтелект більше не сприймається як експеримент - він стає невід’ємною частиною сучасного бізнесу. Компанії...
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Наполеон, космонавт і старий слоган з класичної реклами Sprite “Будь собою…”- здавалося б, що у них може бути спільного. Креативщики Епіцентру спробували підійти до нової рекламної компанії з делікатністю Тарантіно – впихнув невпихуєме у фільм у ванну, але без насильства й за допомогою 10-секундної замальовки на тему облаштування будинку. Ось так від Аустерліца до жартівливих пародій – один крок.