AI-аналітика для ритейлу: як Wizora від Datawiz перетворює дані магазинів на миттєві інсайти
Штучний інтелект більше не сприймається як експеримент - він стає невід’ємною частиною сучасного бізнесу. Компанії...
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
В Епіцентр К весняний Садовий бум. Щоб нагадати про нього покупцям, в компанії звернулися до перевіреного набору: щасливі люди, немов тільки з фотостоку, бутафорські дива і нещадна українська графіка – все за рецептом традиційної вітчизняної реклами. Компанія влаштувала розіграш, переможець якого “винесе все, що зможе” з відділу “Сад і город”.