Рекордний вікенд і зростання на 60%: у Maudau підбили підсумки Чорної п’ятниці 2025
У Maudau підбили підсумки Чорної п'ятниці 2025: цей рік став найуспішнішим за всю історію маркетплейсу. Попит був настільки високим, що вікенд ЧП продемонстрував 60% зростання. Попри загальну тенденцію до раціонального споживання, користувачі Maudau активно формували великі планові кошики. Середній чек залишився на рівні минулого року і, традиційно – один із найвищих на українському ринку онлайн-ритейлу.
«Покупці приходили не за випадковими знижками, а за продуманими наборами та великими закупами. Цього року важливішою стала не максимальна знижка, а релевантність промо під реальні потреби», – зазначає Head of Promo & Communications Maudau Катерина Мілованова.
Найпопулярнішими категоріями стали:
- алкоголь;
- дитячі товари та іграшки;
- кондитерські вироби;
- косметика;
- електроніка.
Клієнти активно використовували період знижок для підготовки до свят і закупів базових товарів про запас.
Піковий трафік забезпечили прямі заходи, Google Ads, органіка та соцмережі, але, вагомий внесок у конверсію цього року дали ретеншн-канали та база лояльності.
«Наш результат – це наслідок системної роботи зі звичками покупців протягом всього року. Хто отримує якісний досвід щодня, повертається у сезон без додаткових стимулів», – коментує Digital Marketing Lead Maudau Владислав Місіюк.
У компанії зазначають, що Чорна п'ятниця вже давно перестала бути одноденним розпродажем. Промоперіод стартує заздалегідь, а попит розтягується на 1–2 тижні. У перші дні листопада Maudau фіксував 30–40% зростання, а в пікові дні – до +300% від звичайного показника.
Наразі в Maudau готуються до масштабування у 2026 році: компанія планує необхідні заходи, аби відповідати зростанню попиту.
Довідка. Maudau – український маркетплейс повсякденних речей, який працює з 2021 року. Його місія – максимально спростити процес комплексної покупки повсякденних товарів. Онлайн-маркет співпрацює з понад 1000 постачальниками, а асортимент налічує понад 150 000 товарів у категоріях «Продукти», «Алкоголь», «Дитячі товари», «Краса і догляд», «Побутова хімія», «Зоотовари» та інших. Maudau доставляє товари по всій Україні та розвиває власну кур’єрську службу.
Read also
У Львові побудують сучасний ТРЦ з унікальним освітнім хабом
