Рекордний вікенд і зростання на 60%: у Maudau підбили підсумки Чорної п’ятниці 2025

Рекордний вікенд і зростання на 60%: у Maudau підбили підсумки Чорної п’ятниці 2025

Сьогодні
Оксана Дудка

У Maudau підбили підсумки Чорної п'ятниці 2025: цей рік став найуспішнішим за всю історію маркетплейсу. Попит був настільки високим, що вікенд ЧП продемонстрував 60% зростання. Попри загальну тенденцію до раціонального споживання, користувачі Maudau активно формували великі планові кошики. Середній чек залишився на рівні минулого року і, традиційно – один із найвищих на українському ринку онлайн-ритейлу.

«Покупці приходили не за випадковими знижками, а за продуманими наборами та великими закупами. Цього року важливішою стала не максимальна знижка, а релевантність промо під реальні потреби», – зазначає Head of Promo & Communications Maudau Катерина Мілованова.

Найпопулярнішими категоріями стали:

  • алкоголь; 
  • дитячі товари та іграшки; 
  • кондитерські вироби; 
  • косметика; 
  • електроніка. 

Клієнти активно використовували період знижок для підготовки до свят і закупів базових товарів про запас.

Піковий трафік забезпечили прямі заходи, Google Ads, органіка та соцмережі, але, вагомий внесок у конверсію цього року дали ретеншн-канали та база лояльності.

«Наш результат – це наслідок системної роботи зі звичками покупців протягом всього року. Хто отримує якісний досвід щодня, повертається у сезон без додаткових стимулів», – коментує Digital Marketing Lead Maudau Владислав Місіюк.

У компанії зазначають, що Чорна п'ятниця вже давно перестала бути одноденним розпродажем. Промоперіод стартує заздалегідь, а попит розтягується на 1–2 тижні. У перші дні листопада Maudau фіксував 30–40% зростання, а в пікові дні – до +300% від звичайного показника.

Наразі в Maudau готуються до масштабування у 2026 році: компанія планує необхідні заходи, аби відповідати зростанню попиту.

Довідка. Maudau – український маркетплейс повсякденних речей, який працює з 2021 року. Його місія – максимально спростити процес комплексної покупки повсякденних товарів. Онлайн-маркет співпрацює з понад 1000 постачальниками, а асортимент налічує понад 150 000 товарів у категоріях «Продукти», «Алкоголь», «Дитячі товари», «Краса і догляд», «Побутова хімія», «Зоотовари» та інших. Maudau доставляє товари по всій Україні та розвиває власну кур’єрську службу.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also